onsdag 3 november 2010

Sydag!

Nu är det dags för sydag igen, vi är flera som blivit som besatta:) Här kommer information från Anna om var när och hur:

"Hej alla syglada!
Nu är det dags för sydag igen. Eftersom jag MÅSTE åka till bra och begagnat i Hallsberg på morgonen är ni välkomna till mig kl 12.00 lördagen den 13 november. Och så får man stanna lite längre helt enkelt!

Jag och Malin resonerade såhär. Man kan väl stoppa valfritt i magen hemma, förslagsvis något lunchliknande så bjuder jag på mackfika och kakfika på eftermiddagen.
Å va kul det ska bli! Lämna en kommentar så jag vet vilka som kommer och eventuella allergier (?). Ni får vägbeskrivning av mig på måndag eller så maila på anna.esbjorneratgmail.com

Och för dom som fick ont i öronen av min bernette på förra sydagen kan jag meddela att jag kommer ha köpt en ny maskin tills lördagen :)

/Anna E"

5 kommentarer:

  1. Hej alla mina stickande vänner!

    På måndag kommer jag äntligen igen, jag är fullt frisk och slipper att jobba måndagkväll. Jag saknar stickkafféet som bara den :( Allt det roliga jag har missat!
    Som tur är stod Holländsk stickning planerat för 15/11 så att jag inte missade min egen kväll. Jag köpte garn i Holland och har med mig några anekdoter så det blir nog en lyckad kväll.
    Jag är inte säker att jag kan på 13/11 fast jag skulle behöva en sydag, jag har inte kommit något längre med min tröja.

    Många brukar säga att måndagen är den minst roliga dagen i veckan men jag kan inte vänta tills det är måndag igen! Ha det så bra och vi ses snart! (Hoppas att några läser detta :)

    Suzanne

    SvaraRadera
  2. Låter bra att du saknar oss:) Ses på måndag:)

    SvaraRadera
  3. Jag kommer gärna (förutsatt att jag får skjuts av någon snäll...)! (Tål inte nötter...)

    SvaraRadera
  4. Jag kommer gärna en liten stund,
    tror jag tar cykeln, bara det inte snöar eller hällregnar!

    SvaraRadera
  5. Jag kommer. Hörde att du köpt overlock nu Anna, nice:-)

    SvaraRadera